Odbiorca usług ma prawo zgłaszania reklamacji dotyczących sposobu wykonywania usług przez Spółkę, w szczególności ilości i jakości świadczonych usług oraz wysokości opłat za te usługi.
Reklamację należy zgłosić w formie pisemnej lub elektronicznej na adresy e-mail wskazywane każdorazowo na stronie internetowej Spółki.
Spółka rozpatruje reklamację bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym jednak niż 14 dni od dnia jej wniesienia. W szczególnych przypadkach wymagających dodatkowych ustaleń termin może być wydłużony maksymalnie do 30 dni.
Spółka udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej.
Zgłoszenie przez Odbiorcę zastrzeżeń do wysokości faktury nie wstrzymuje jej zapłaty.
W wypadku powstania nadpłaty należności zalicza się ją na poczet przyszłych należności lub, na żądanie Odbiorcy, zwraca w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku w tej sprawie.